Ջերմահաղորդականություն.
Առաջադրվող հարցեր՝
Ինչով են տարբերվում ջերմահաղորդման պրոցեսը և աշխատանքի կատարումը:
Առանց աշխատանք կատարելու մարմնի ներքին էներգիաի փոփոխման պռոցեսենը անվանում են ջերմա հաղորդում: Ջերամհաղորդման պրոցեսում աշխատանք չի կատարվում: Իհարկ է հնարավոր է, որ երկու պրոցեսները տեղի ունենան միաժամանակ՛ կատարվի և աշխատանք և ջերմափոխանակում:
Ինչ է ջերմաքանակը:
Ջերամքանակը մարմնի ներքի էներգիաի փոփոխությունն է ջերմահաղորդման պրոցեսում:
Ինչ միավորով է արտահայտվում ջերմաքանակը միավորների ՄՀ—ում:
ԿՋ և ՄՋ
Որ դեպքում է ավելի շատ ջերմաքանակ պահանջվում՝ նույն զանգվածի գոլ, թե եռման ջուր ստանալու համար:
Եռման ժամանակ՛ իչքն ուզումենք ջերմաքանակը բարձր լինի ուրեմն այն պետք ՝ եռա:
1լ և 2լ տարողությամբ անոթները լիքը լցված են եռման ջրով: Մինչև սենյակային ջերմատիճանը սառչելիս որ անոթի ջուրն ավելի շատ ջերմաքանակ կկորցնի:
Մարմնինը տաքանալիս կամ հովանալիս մարմնի ստացած կամ տված ջերմաքանակը ուղիղ համեմատական է մարմնի զանգվածին և վերջնական ու սկզբնական ջերմաստիճաների տարբերությանը: Այս դեպքում 2 լիտրը ավելի ջերմաքանաք կկորցնի:
Նկարագրեք ջերմահաղորդականության երևույթը ցուցադրող փորձը:
Պղնձե ձողի երկայնքով մոմով ամրացնենք լուցկու մի քանի հատիկ:
Թվարկեք մի քանի լավ ջերմահաղորդիչ մի քանի վատ ջերմահաղորդիչ նյութեր:
Լավ ջերմահաղորդիչ – պղինձ, երկաթ, արծաթ
Վատ ջերմահաղորդիչ – ջուր, օդ, բուրդը
Ինչու է օդը վատ ջերմահաղորդիչ:
Որովհետև նրա մոլեկուլների հեռավորությունը մեծ է:
Ինչ կիրառություն ունեն ջերմամեկուսիչ նյութերը:
Ջերմամեկուսիչ նյութերն ունեն ցածր ջերմահաղորդականություն և օգտագործվում է տարբեր նպատակներով՝ միջավայրը տաք կամ սառը պահելու համար:
Ինչ եք կարծում հնարավոր է ջերմահաղորդականություն երևույթը վակուումում: Ինչու:
Ոչ, որովհետև վակուումում մարմնինները չեն փոխազդում:
Դիտեք նաև կից ուսումնական նյութը.