Posted in Ստեղծագործական աշխատանք

Ամենակարևոր բանն աշխարհում

Ինձ համար աշխարհում ամենակարևորը դա իմ շրջապատն ու իմ տունն է:Ես կարևոր եմ համարում առաջինը իմ հայրենիքը ես այդտեղ եմ ծնվել ապրել և մեծացել, իսկ հետո ինձ համար ամենակարևոր բանը դա իմ ընտանիքն է հայրս, մայրս և եղբայրս նրանք ինձ համար ամենակարևոր մարդիկ են, ես նրանց մեջ եմ մեծացել և նրանց հետ եմ անցկացրել իմ որոշ ժամանակը:Իմ ընտանիքից հետո իմ կյանքում ամենակարևոր մարդիկ իմ ընկերներն են իմ ընկերների հետ ես հաճախ ճամբորդում եմ, գնում ենք շատ տեղեր նշում ենք իրար հետ շատ առիթներ և տոներ, իմ ժամանակը նրանց հետ ավելի լավ և ավելի ուրախ է անցնում, դրա համար ես իմ ընտանիքին, իմ տունը և իմ ընկերներին համարում եմ ինձ համար աշխարհի ամենակարևոր բաները:Միշտ պետք է սիրեք և գնահատեք ձեր շրջապատը, որովհետև կգա ժամանակ, երբ դուք էլ չեք ունենա հնարավորություն այս ամենը նրանց ասելու:

Թողնել մեկնաբանություն